vrijdag 6 april 2012

Zomaar wat plaatjes

Het voorjaar is aangebroken, buiten is het weer genieten. Dit keer niet een bepaald onderwerp maar gewoon wat foto's van de dagelijkse dingen die ik zie.

De zon komt s morgens mooi op.. In een oude laan in boswachterij Schoonloo geeft de opkomende zon een spook effect.


1 van de planten die een ware gedaante verwisseling mee maakt is de varen. Persoonlijk vind ik dit 1 van de mooiste planten van het voorjaar.


Deze kerkuil is helaas het slachtoffer geworden van het steeds drukker wordende verkeer.


De bossen van Midden Drenthe, door goed bosbeheer krijg je een gevarieerd bos.


En ook deze griezels kom ik nog steeds tegen tijdens mijn werkzaamheden.


1 van de mooiste plekken in boswachterij Grolloo. De Paardekop. Mijn afstudeer scriptie, 8 jaar geleden, heb ik geschreven over dit project. Er is hier een stuk natuur ontwikkeling gedaan door  de rijke boven laag  af te graven  is  er een prachtig stuk natuur ontstaan. In de winter is het mijn prive ijsbaan.



Hier onder twee foto's genomen op bijna dezelfde plaats, verschil is 8 weken. De bovenste is van 1 februarie en de onderste van 6 april.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten